طراحی لوگوی برند شما

لوگوی بیزینس شما همان چهره و هویت برندتان است.برای انتخاب و طراحی آن جا دارد که بسیار وسواس به خرج بدید. تا برند شما زیباترین چهره را میان رقبایتان داشته باشد.

من به شما کمک میکنم تا یک چهره زیبا برای کسب و کار خود داشته باشید و به وسیله آن در اذهان مخاطبان خود برای همیشه ماندگار شوید. 

کافیست کمی من را راهنمایی کنید تا از اعماق ذهنتان آنچه که دنبال آن میگردید را برایتان پیدا کنم و به تصویر بکشم. توضیحاتی که راجع به خود و برندتان میدهید و پاسخ های شما به سوال هایی که میپرسم تنها چیزی است که مورد نیاز من است. بعد از آن کافیست فقط در میان چندین طرح اتود زده شده انتخاب کنید. انتخاب همیشه با شماست!

65c7ca72972a11bbd865359c90c075ec;

طراحی لوگو در 6 مرحله

پروسه طراحی لوگو به دلیل اهمیتی که برای هر کسب و کاری دارد دارای مراحل زیادی بوده و زمان و انرژی زیادی باید صرف آن شود. کل این پروسه را در 6 مرحله مهم برای شما خلاصه می کنم تا شما هم در جریان تمام فعالیت ها قرار بگیرید. 

طرح موضوع طراحی لوگو

این مرحله هنگام ثبت سفارش شما انجام می گیرد. بدین صورت که شما با پر نمودن فرم سفارش شرح مختصری از فعالیت و کسب و کار خود عنوان می کنید و موضوع کلی طراحی مشخص می شود. در این مرحله شما باید نام کسب و کار و شرح مختصری از فعالیت خود را عنوان کنید تا آشنایی نسبی با کسب و کار شما شکل بگیرد.

اطلاعات برای طراحی لوگو

کسب اطلاعات بیشتر

بخشی از این اطلاعات را خود شما در فرم سفارش توضیح می دهید. در غیر این صورت بعد از ثبت سفارش با شما تماس گرفته می شود تا اطلاعات مورد نیاز دریافت شود. این اطلاعات ممکن است برای هر کسب و کاری متفاوت باشد. اما در حالت کلی شامل مواردی از قبیل: عمر کسب و کار، مقیاس آن، رنگ سازمانی(درصورت وجود)،نوع کسب و کار از نظر: آنلاین – آفلاین یا هر دو، توضیح مختصری از تاریخچه – اهداف و سیاست ها، شرحی بر کالاها یا خدمات و اطلاعات دیگر می شود. در اینجا 2 نکته وجود دارد:
اول این که تمامی اطلاعات جزو حریم خصوصی مشتریان محسوب شده و به هیچ عنوان قرار نیست جایی پخش شوند
دوم این که نیاز نیست در فرم ثبت سفارش همه این اطلاعات را بنویسید. چون احتمالا کار بسیار زمان بر یا سختی باشد! در نهایت ما هر اطلاعاتی که نیاز باشد را بعد از ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی یا چت آنلاین (به انتخاب شما) از شما دریافت خواهیم کرد. 
بخش دیگری از اطلاعات با تحقیق و جستجو راجع به کسب و کارتان توسط بنده جمع آوری خواهد شد تا درنهایت همه اطلاعات لازم بدست آید. البته بسته یه شرایط ممکن است برخی از اطلاعات بعد از شروع طراحی جمع آوری شوند.

ایده پردازی برای طراحی لوگو

در این مرحله براساس تمام اطلاعات جمع آوری شده ایده پردازی شروع می شود. و بسته به نوع کسب و کار ممکن است 10-15 درصد از زمان کل پروژه را به خود اختصاص دهد. این مرحله در عین لذت بخش بودن نیازمند تمرکز و انرژی فراوانی است ولی به شما اطمینان می دهم که نتیجه آن رضایت بخش باشد
ایده پردازی برای طراحی لوگو

شروع به اتود زدن

در مرحله اتود تمام ایده های بدست آمده از مرحله قبل روی کاغذ می آیند. این مرحله هیچ چهارچوب و فیلتر ذهنی ای ندارد و هرچه که به ذهن خطور کند رسم می شود. اتود زدن به طور متوسط 30 درصد از زمان پروژه را به خود اختصاص میدهد.

اتود طراحی لوگو

طرح اولیه

طرح اولیه گلچینی از همه ی اتود هاست. که با توجه به تمام اطلاعات و نکات انتخاب شده و با دقت بیشتری باز طراحی میشوند.تعداد طرح های اولیه بسته به نوع کسب و کارتان و پلنی که برای طراحی انتخاب می کنید تعداد 3، 5 یا 7 اتود  انتخاب شده و به شما فرستاده میشود. حال شما از بین این اتودها طرح مورد نظر را انتخاب کرده و نظرات خود را عنوان می کنید تا در طرح نهایی لحاظ شود.

در این مرحله اگر به هر دلیلی از طرح های فرستاده شده رضایت نداشتید فرایند طراحی دوباره به مرحله 3 یعنی ایده پردازی بر میگردد. و دوباره اتودها آماده شده و فرستاده می شود. با این که بعید است اتود های فرستاده شده تا این جا مورد رضایت واقع نشود ولی اگر چنین شد برای بار سوم مراحل تکرار میشود. ولی ممکن است در زمان توافق شده امکان آماده سازی نباشد. چرا که تکرار این مراحل کاری بسیار زمان بر بوده و نیازمند صرف انرژی زیادی است.
اگر به هر دلیلی در این 3 مرحله اتود زدن به نتیجه دلخواه دست پیدا نکردید یا قرارداد فسخ می شود و یا به ازای هر مرحله تکرار اتود زنی 30 درصد مبلغ پروژه به عنوان دستمزد اخذ خواهد گردید.
طرح اولیه لوگو

ارائه طرح نهایی لوگو

طرح منتخب مرحله قبل وارد نرم افزار شده و با جزییات بالا و دقیق طراحی میشود. و مناسب ترین خروجی هم برای چاپ(سیاه و سفید – رنگی) و هم برای نمایش در وب و نمایشگرها گرفته شده و تحویل داده میشود.

طرح نهایی لوگو
در تمام مراحل همواره سعی بر این است که سلایق مشتری لحاظ شود. مگر درمواردی که سلیقه شما برخلاف اصول طراحی بوده و باعث افت جذابیت آن شود که در این صورت بنده نکات لازم را بنا به مسئولیتی که دارم ذکر کرده و در صورت نیاز راهنمایی می کنم. اما در نهایت همیشه حق با مشتری است.

طراحی لوگو یک سرمایه گذاری مهم است

لوگوی یک بیزینس معمولا اولین چیزی است که از آن برند در ذهن مشتری می ماند. درواقع وظیفه اصلی یک لوگو خوب همین است و اگر چنین شد مشتری ها شما را راحت تر انتخاب می کنند و اگر کالا یا خدمات با کیفیتی ارائه دهید مشتری دائم شما خواهند شد.
بنابراین هزینه ای که برای طراحی آن می پردازید یک سرمایه گذاری است ک حتما چندین برابر بازگشت سرمایه به همراه خواهد آورد! 

کسب و کار شما در هر مرحله ای که باشد به یک لوگوی مناسب و زیبا نیاز دارد. شما می توانید برای طراحی لوگوی بیزینس خود روی من حساب کنید اگر:

  1. یک استارت آپ هستید و با هزینه و سرمایه کم دارید کسب و کار خود را با صدها ارزو و هدف شروع می کنید
  2. یک کسب و کار در حال رشد و توسعه دارید و می خواهید بیشتر شناخته شوید
  3. قصد شروع یک کسب و کار بزرگ را دارید و یا هم اکنون یک کسب و کار بزرگ را مدیریت می کنید و میخواهید ماندگار و متفاوت باشید

کسب و کارتان هرچه که باشد من در کنار شما هستم

خبر خوبی که برای شما دارم این است که برای هر نوع کسب و کار و با هر مقیاس و دغدغه ای من کنار شما هستم تا کمک کنم نتیجه مطلوب خود را بدست آورید.
به این صورت که برای 3 نوع کسب و کار(استارت آپ، کسب و کار در حال رشد و کسب و کار بزرگ) با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بالا 3 پلن متفاوت قرار داده ام که بسته شرایط خود می توانید یکی را انتخاب کرده و بعد از مدت مشخص هر پلن طرح خود را تحویل بگیرید و نتیجه انتخاب درست امروزتان را در کسب و کارتان استفاده کنید و از افزایش پرستیژ بیزینس تان و همچنین سود آوری این لوگو در بلند مدت لذت ببرید.
اما پلن های ما!!

طراحی لوگو مینیمال

طراحی لوگوی تصویری

طراحی لوگو تصویری

نمونه کار ها را مشاهده نمایید وبعد تصمیم بگیرید
میخواهم نمونه کارها را ببینم
طراحی لوگو تایپ

طراحی لوگوتایپ

طراحی لوگو تایپ

نمونه کارهای لوگوتایپ را مشاهده نمایید و سپس تصمیم بگیرید
میخواهم نمونه کارها را ببینم

طراحی لوگوی ترکیبی

طراحی لوگوی ترکیبی

نمونه کارهای لوگوی ترکیبی را مشاهده نمایید و سپس تصمیم بگیرید
میخواهم نمونه کارها را ببینم

وقت انتخاب است

الان می توانید متناسب با کسب و کار خود یک پلن را انتخاب کنید تا کار را شروع کنیم. اما قبل از آن بهتر است چند نکته را راجع به این پلن ها توضیح دهم.
بعد از انتخاب پلن مورد نظر باید فرم سفارش را تکمیل نمایید تا پروژه رسما شروع شود. برای شروع طراحی شما باید 40 درصد از مبلغ کل پروژه را در صفحه ثبت سفارش پرداخت نمایید. 

اما یک خبر خوب دارم!

پلن شماره 1 از آنجایی که برای استارت آپ ها طراحی شده است و برای این نوع کسب و کار ها مهم است که همه چیز را با قیمت پایین تر تهیه کنند من هم قیمت را برای آنها پایین تر در نظر گرفتم و البته در این پلن شما می توانید به جای 40 درصد پیش پرداخت فقط 25 درصد پرداخت نمایید. خود من هم وقتی کارم را شروع کردم عادت داشتم هر چیزی را با پایین ترین قیمت تهیه کنم و گاها پیش می آمد در موارد ضروری برای تهیه برخی اقلام در همان لحظه پول کم می آوردم چقدر دوست داشتم با پیش پرداختی کمتر بتوانم خرید کنم. و من این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده ام.

دوستانی که پلن شماره 2 را انتخاب می کنند هم می توانند به جای 40 درصد 30 درصد مبلغ پروژه را پیش پرداخت نمایند.

طراح لوگو ها چه کسی است؟

لوگو های سفارش داده شده توسط بنده، محمدباقر فرمانی طراح گرافیک و با تخصص در طراحی لوگو اجرا می شوند. و بنده تمام تلاش و نخصص خودم را به کار خواهم گرفت تا نتیجه پروژه برای شما عزیزان رضایت بخش باشد.

طراحی لوگو - محمدباقر فرمانی

سوالی دارید؟

اگر سوالی ذهن شما را درگیر کرده است قسمت سوالات متداول را مطالعه نمایید و یا از بخش تماس با ما تیکت ارسال نمایید و یا در تلگرام پیام دهید تا سریعا پاسخ دهم.
همچنین میتوانید در زیر همین برگه نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را وارد نمایید.

با مقایسه این قیمت ها و قیمت های مصوب صنف طراحان خواهید دید که این هزینه ها بسیار مناسب هستند. همچنین برای طراحی لوگو زمان و انرژی بسیار زیادی صرف می شود که مراحل را در ابتدای صفحه ذکر کردم و در مقابل چیزی که دریافت می کنید هزینه بسیار ناچیزی پرداخت می کنید.

کیفیت طرح ها را می توانیید در قسمت نمونه کار ها مشاهده نمایید. درضمن در زمینه طراحی لوگو بنده با صرف زمان و هزینه بسیار تخصص و تجربه لازم را کسب کرده ام و هر روز درحال تمرین و یادگیری بیشتر هستم بنابراین همیشه با بروز ترین اطلاعات، بهترین نرم افزار های طراحی وکتور که اکنون ایلاستریتور می باشد و طبق آخرین تغییرات سبک های دنیا طراحی  میکنم. پس میتوانید مطمئن باشد که لوگوی شما کیفیت بالایی خواهد داشت.

بله حتما سر موعد آماده خواهند بود. تایم اختصاص داده شده برای هر پلن با درنظر گرفتن زمان مورد نیاز هر مرحله محاسبه شده است. اما در شرایطی ممکن است آماده سازی کمی زمان بر باشد مثلا ممکن است اتود های ارائه شده حتی پس از 3 مرحله تکرار اتود زنی مورد پسند واقع نشود که در این صورت ممکن است زمان طراحی طولانی تر شود و یا اتفاقات غیر منتظره دیگری رخ دهد که در این صورت با بررسی شرایط توافقات لازم صورت خواهد گرفت.

برای خلق یک لوگو که همه شرایط و استاندارد های لازم را دارا باشد باید زمان گذاشت و انرژی زیادی را صرف طراحی و مهندسی تمام المان ها کرد تا بهترین نتیجه حاصل شود. بنابراین رسیدن به نتیجه دلخواه ارزش چند روز صبر کردن را دارد.

همانطور که در توضیحات ذکر شد قیمت های ارائه شده خیلی پایین تر از قیمت مصوب صنف طراحان است اما این امر هرگز به معنی پایین بودن کیفیت طرح ها نیست. نمونه کارهای بنده این ادعا را اثبات می کنند. قطعا ارزش لوگوی دریافتی شما چند برابر بیشتر از پولی است که بابت آن پرداخت کرده اید.

لوگوی شما به احتمال زیاد اولین چیزی است که مشتری شما با آن برخورد می کند و ذهنیتی که در لحظه اول برای او ایجاد می شود بر انتخابش بسیار تاثیر گذار است. بنابراین از آنجایی که لوگوی برند جزء اجزاء اصلی تبلیغات شما است پس حتما باید بر طبق اصول و قواعد بازاریابی که هر روز پیچیده تر می شوند طراحی شود و نظر و سلیقه شما تا آنجایی که برخلاف این اصول نباشند لحاظ خواهند شد.

البته اگر بر نظر خود مصر باشید حتی بعد از شنیدن دلیل مخالفت بنده، نهایتا با مسئولیت خودتان نظر شما لحاظ خواهد شد.

درخواست مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

رایگان دانلود کنید!

اگر نمیدانید از بین لوگوهای نوشتاری، تصویری و ترکیبی چه نوع لوگویی مناسب کسب و کار شماست کتاب رایگان راهنمای انتخاب لوگوی مناسب را دانلود کنید.

برای دانلود رایگان ایمیل خود را وارد کنید.